همیار مجازی

اسنپ چت رقیب اینستاگرام و فیسبوک | SNAPCHAT Competition

اسنپ چت – snapchat

اسنپ چت ( snapchat ) مالک Snap Inc در روز سه شنبه رشد سریع کاربران و درآمد خود را در آخرین سه ماهه خود اعلام کرد ، این شرکت امیدوار است که با اینستاگرام و فیس بوک در حال رقابت باقی بماند و سهام خود را بیش از ۲۰ درصد افزایش دهد.

 

اسنپ چت

 

سرمایه گزاران و اسنپ چت

شور و شوق سرمایه گذاراران برای شرکت نرم افزار پیام رسانی اسناپ چت پس از عرضه عمومی اولیه خود در سال گذشته کاهش یافته است.

اما ونیز، شرکت مبتنی بر کالیفرنیا گفت که در حال حاضر مشتریان در نسخه آندروید برنامه ، پس از برطرف شدن اشکالات نرم افزاری ، تبلیغ کنندگان به سیستم تبلیغاتی مبتنی بر حراج پیوستند که ارزان تر و آسان تر برای خرید تبلیغات است.

کاربران روزانه فعال Snapchat در سه ماهه سوم سال جاری به ۱۸۷ میلیون افزایش یافتند که که این آمار نسبت به سال قبل ۱۷۸ میلیون نفر به پایان رسیده است و انتظار می رود میانگین انتظارات تحلیلگران ۱۸۴٫۲ میلیون کاربر باشد.

اسنپ چت

 

درصد افزایش کاربر در اسنپ چت

کاربران روزانه فعال ۱۸ درصد نسبت ببه سال قبل رشد کرده اند و روند کاهش رشد را متوقف کرده اند. این رقم دقیقا توسط سرمایه گذاران دیده می شود که امیدوار است رشد کاربر را به درآمد تبلیغاتی تبدیل کند.

درآمد این شرکت ۷۲ درصد افزایش یافت و به ۲۸۵٫۷ میلیون دلار رسید.

 

اسنپ چت

 

اسنپ چت و تبلیغات

زمانی که رشد کاربر Snapchat در سال گذشته متوقف شد تحلیلگران گفتند که Snapchat سعی میکند مشکلاتش را حل کند تا از اینستاگرام عقب نیوفتد.

تحلیلگر Michael Pachter از اوربوش اوراق بهادار گفت: “آنها قصد دارند به رقابت ادامه دهند، و Snap در حال انجام یک کار قابل اعتماد از رقابت برای درآمد است.”

بر اساس تحقیقات شرکت eMarketer، Snapchat از تبلیغات در بازار آگهی اینترنتی که تحت تأثیر فیس بوک و گوگل قرار دارد، که با هم نیمی از سهم بازار را کنترل می کند، استقبال می کند.

در حالی که فروش اسنپچت یک بار در درجه اول توسط مارک های بزرگ با نام های خانگی خریداری شده است ، درآمد کسب و کار های کوچکتر بیش از دو برابر از سه ماهه سوم تا چهارم افزایش یافته است .

مدیر Imman Khan رئیس استراتیژی اسنپ چت در یک کنفرانس تلفنی گفت:

ما می دانیم که برای رسیدن به اهداف خود، تبلیغات در Snapchat بسیار مهم است. ”

قیمت های تبلیغاتی کاهش یافته است به طوری که Snapchat به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از نرم افزار خودمراقبت برای خرید استفاده کنند،  تعداد درخواست های تبلیغاتی بیش از ۵۷۵ درصد نسبت به سال قبل در سه ماهه چهارم افزایش یافته است.

snapchat

#snapchat

 

همچنین ببینید…

چطور تصاویر متحرک را در اینستاگرام ارسال کنیم ؟

تماس تصویری احتمالا به اینستاگرام اضافه خواهد شد!

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.